28
FEB
2014

Making of: VoetprintCooking®-promofilpje

In het kader van de Natuurkaravaan is gisteren in de AlbertHeijn in het Oude Dorp Houten (dank  aan M. Steenman!) een VoetprintCooking®-promotiefilmpje opgenomen. Dit filmpje is gemaakt in opdracht van Economische Zaken en gefilmd door Westmedia; Film >>

Dank aan Acco Brands Benelux BV voor het lamineren van de CO2-meetladder, waarmee boodschappen langs een simpele lat gelegd kunnen worden op volgorde van hun milieudruk!:

foto steenmanDe NatuurKaravaan: Van 26 februari tot en met 10 maart organiseert het ministerie van Economische Zaken de Natuurkaravaan, een serie van zes kleinschalige gesprekken met maatschappelijke initiatieven in Nederland.  De Natuurkaravaan is een serie van zes kleinschalige gesprekken over maatschappelijke initiatieven in Nederland. Kern van deze initiatieven is dat ze zijn begonnen bij actieve burgers, ondernemers of professionals, en dat ze niet per se om natuur draaien maar er wel een bijdrage aan leveren. De gesprekken vinden plaats rondom de thema’s: Natuur & Zorgen, Natuur & Ondernemen, Natuur & Ontspannen, Natuur & Leren, Natuur & Consumeren en Natuur & Wonen. VoetprintCooking® neemt op 7 maart deel aan de sessie Natuur&Consumeren.
De karavaan wordt afgesloten met een slotbijeenkomst: Staatssecretaris Dijksma van Economische Zaken neemt de resultaten van alle gesprekken in ontvangst en geeft ze een reflectie. De opbrengst van de Natuurkaravaan krijgt een plek in de Natuurvisie die de staatssecretaris binnenkort uitbrengt.

Over Dorien
  1. Bernard Heijdeman Reply

    Hoi Dorien,
    Zo te zien zijn ben jij ook lekker druk met de voorbereidingen voor de Natuurkaravaan.
    Ik bel je binnenkort om nog wat concreter te worden over vrijdag.

Laat een reactie achter bij Bernard Heijdeman Cancel reply

*

captcha *